مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اسفند 1394 ساعت 15:062016-03-14سياسي

 انگار خائنین در ادبیات رییس جمهور خادمند


در پی اظهارات رییس جمهور در سفر استانی خود به دارالمومنین شهرستان یزد و اظهارات جنجالی و حاشیه ساز ایشان در این سفر در راستای حمایت از سران فتنه بسیاری از ائمه جمعه استان یزد و مردم ولایتمدار و انقلابی این استان طی این روزها موضع گیری و تجمع های بسیاری را داشتند.

- .

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، یادداشت دانشجویی*در پی اظهارات رییس جمهور در سفر استانی خود به دارالمومنین شهرستان یزد و اظهارات جنجالی و حاشیه ساز ایشان در این سفر در راستای حمایت از سران فتنه بسیاری از ائمه جمعه استان یزد و مردم ولایتمدار و انقلابی این استان طی این روزها موضع گیری و تجمع های بسیاری را داشتند.

اما اگر بخواهیم به صورت منطقی و عقلانی سخنان ریاست محترم دولت یازدهم را بررسی کنیم در خواهیم یافت که این سخنان جز شاد شدن قلب دشمن هیچ سود دیگری به حاله این کشور ندارد.

ریاست محترم جمهوری در ابتدای سخنان خود از نقش به سزای جناب آقای دکتر عارف در انتخابات هفت اسفند یاد کرد.

اما خوب است که رییس جمهور مقداری با خودشان اندیشه کنند که آیا زحمات و تلاش های شبانه روزی شورای محترم نگهبان در برگزاری انتخابات هفتم اسفند که برای اولین بار دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان با هم برگزار شد جای تقدیر و تشکر نداشت؟ چقدر خوب بود رییس جمهور محترم هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 انگار خائنین در ادبیات رییس جمهور خادمند

 انگار خائنین در ادبیات رییس جمهور خادمند